Följetong

Tror det var vaccinet som fick mig att må som jag gjorde igår, måste haft feber med tanke på hur jag mådde, men i dag mår jag bättre och är pigg igen.
Nathalie har ont i armen och sa även att hon hade ont i huvudet men hon behövde ingen tablett för hon hade nog bara slagit i huvudet...haha, hon är för söt. Klart att huvudvärken har med vaccinet att göra, men förmodligen ville hon gå till skolan. Jag har iaf sagt åt henne att om hon känner att hon inte orkar idag så måste hon säga till fröknarna så hon får gå hem.

Lyckades iaf se Desperate Housewives igår och det stör mig att det är så långt kvar tills man får se fortsättningen, vilken/vilka överlevde/dog???

I dag fyller syrran 31 år...
Grattis Marina!!!!!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0