Härlig överraskning!

Fick mig en härlig överraskning här på jobbet på förmiddagen.
Mamma ringde och pratade bort en stund och då fick jag även prata med mitt lilla hjärta♥
Mamma och pappa låg vid poolen och solade och Belle badade, omvartannat i bubbelpoolen och vanliga poolen.
Pappa ville prata lite oxå...Hans fråga var:
Vad har ni för väder där hemma? Hmmm... Vad är det för fråga när dom befinner sig på varmare breddgrader????
Jag var bara tvungen att svara: "Här är det sol och +20 grader, synd bara att man jobbar idag, annars hade jag varit på Lögarängen och solat. Synd att ni valde just den här veckan att åka från härliga Sverige"!!!!
Samma väder som vi då, svarade han tillbaka...haha... Gubbj@vel var jag sugen på att säga, men jag gjorde inte det. Pappa älskar att reta mig just vad gäller sol och bad för han vet hur mycket jag älskar värmen...och att få sooola!
Allt går superbra med Izabelle, hon är så snäll och medgörlig. Tacka för det, hon har redan lyckats lura till sig en ny bikini av mormor...haha. Hon hade ju BARA med sig 4 st...

Nu längtar jag MASSOR tills vi åker till Mallorca, fast det är ju några månader kvar *suck*
Mamma och pappa åker till Mauritius i februari så dom hinner med en vända till innan det är dags för oss andra.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0