Hjälp mig härifrån!!!!!!!

Jag vill INTE jobba här längre.
Är så less på snorungar som är in och bara vill fråga men aldrig boka och som inte fattar vad man menar.
Dom är tröga helt enkelt.
Hur svårt kan det vara att förstå när man säger att en hytt kostar 300:- och man delar den summan på hur många som bor i hytten??? Que??
Eller varför inte frågan: När får man åka om man är 18 år? (dom får svaret sön-ons) Okej, vad är det för datum då?
Ibland har jag bara lust att be dom dra dit pepparn växer.
I hate this job!!!!!!!!
Sen har vi heller inte så mycket att göra så man sitter av timmarna på den här stolen, så in i vassen astråkigt!!!!!!!
Måste helt enkelt hitta mig ett nytt jobb där jag slipper muppar och bara kan vara mig själv och inte den där Marlene jag hatar (som t ex när snorungar kommer in)


Kommentarer
Postat av: Marie

Hahahahahahahaha jag skrattar på mig :P

Men du..om du hittar nåt nytt jobb fråga om dem behöver ytterligare en trevlig prick att anställa :D

2009-12-10 @ 21:04:33
URL: http://magnifikamarie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du är nog världens bästa på ditt jobb, även när du tycker att du är "den där Marlene" när det kommer dryga snorungar (:



Börja virka! Tiden går sjukt fort!

2009-12-10 @ 22:27:20
URL: http://waffleinbelly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0