I morse igen!!!

Försov mig i morse igen...Vaknade 8.20!!!
Jag var på jobbet 8.50 och då var jag färdigsminkad (det var svårt att få bort kudden från ansiktet), påklädd med 10 påsar under ögonen. Kommer jag få tillbaka min syn idag eller ska jag se så här suddigt resten av dagen???
Eftersom jag försov mig i går så har jag nästintill hela natten tittat på klockan för att det inte ska hända igen...Yeh right!

I går morse vaknade jag 6.45 och jag skulle lämna Nathalie på skolan 7.20 för att sen åka hem och ställa bilen och ta bussen till jobbet.
Vi fixade det, Nathalie var på skolan 7.25 och jag var på jobbet 7.45...Jag kan bara konstatera: Vad effektiv jag är på morgnarna...

Kram


Kommentarer
Postat av: Marie

Haha jo jag har märkt att han tycker om att sova..på morgonen iaf...jag som är tvärtom..kvällstrött men morgonpigg...inte många timmar på dygnet vi hinner umgås...hahaha

Ha en toppenfredag du oxå!!

Kram

2009-12-11 @ 10:33:08
URL: http://magnifikamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0