Kallt

Fy f-n vad kallt det är...jag som var överlycklig i går över att det var plusgrader när jag var på lunch.

Izabelle hade sin första innebandyträning igår och det gick jättebra, det märktes dock att hon är nybörjare och att dom andra i laget har spelat några år men hon blir bättre hon oxå.
Hon tyckte det var jättekul men hon vill inte spela back, som hon fick göra på träningen, för då gör man inte lika många mål.
Klart det är mål man vill göra!

I kväll kommer jag att ha en helt barnfri kväll, vad ska jag hitta på? Känner jag mig själv rätt så åker jag hem och ser på tv och tycker synd om mig själv.
Nej då, ikväll ska jag försöka njuta av lugnet och tystnaden för i morgon kväll är det livat igen.

Kram

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh det hade Amanda säkerligen tyckt varit jättekul men Magnus fyller ju år då så vi tänkte fira honom och är upptagna hela dagen.

Kramis

2009-12-29 @ 09:47:30
URL: http://magnifikamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0