Kryp i benen

Hatar att ha kryp i benen.
Jag var så trött ikväll, nja, har nog varit trött mest hela dagen faktiskt och haft en jävulsk huvudvärk, tur man har vabbat med Nathalie så man har fått tagit det lugnt.
Skickade hem A vid 21-tiden för jag kände att här måste sovas, men insåg att jag hade en maskin tvätt att hänga...*suck* Det är oxå något jag hatar, denna eviga tvätt.
Kom iaf i säng vid strax före halv tio och somnade nog direkt för att sen vakna 23.12 med kryp i benen. Kunde verkligen inte komma till ro så det var bara att gå upp och ta ett par alvedon (de får mig att slappa av för att sen kunna somna) och nu sitter jag här och gör ett inlägg.
Jag vill ligga i min säng och SOVA istället för jag är sååå trött.
Varför måste sånt här hindra mig så ofta från att ha en skön och behaglig sömn?????

Kram och förhoppningsvis God Natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0