Kvällen

Hämtade Nathalie i skolan vid 17-tiden och ångrade mig bittert att jag inte gick hem och tog bilen. Vägen till skolan är så dryg att gå, speciellt sista backen upp till skolan. Jag var helt slut när jag kom hem.
Har inte mått så bra idag på jobbet som jag skrev tidigare och det blev inget bättre av den jobbiga promenaden.
Nathalie hade en önskan att få äta köttbullar, hemlagat potatismos, sås och lingon. Jag orkade inte göra den maten helt enkelt så jag gjorde det enkelt för mig och hon var inte sen att tacka ja...till Donkan.
Efter maten har jag legat på soffan med frossa, tror jag somnade en stund t o m. Snart blir det sängen fast jag MÅSTE se säsongens sista avsnitt av Desperate Housewives. Hörde att det var ett drygt cliffhangerslut...

Kram

Kommentarer
Postat av: Marie

Nää blev du dålig av sprutan eller? Hoppas du mår bättre idag!

Kramisar

2009-12-09 @ 07:39:11
URL: http://magnifikamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0