Nu är det gjort

I morse 5.30 sa jag hejdå till Izabelle på Arlanda (följde aldrig med in) och både hon och jag var ledsna så tårarna sprutade och vi kramades hårt, hårt och lovade varandra att ha roligt på varsitt håll.

Det gick mycket bättre än förväntat för mig, har ju bävat inför det här hela veckan, gått och gruvat mig och haft ont i magen, i går kväll mådde jag t o m illa.
Jag kunde koncentrera mig på bilkörningen hela vägen hem medan Nathalie satt och babblade, tur man har lillfia som förgyller livet.

I eftermiddag åker jag, Nathalie, syrran och Adam på kryssning med Birka så då får vi kul oxå.

Kram


Kommentarer
Postat av: Marie

Ja hoppas ni kom iväg ordentligt sen...och med Visakortet på fickan :)

Kram

2009-12-05 @ 17:03:08
URL: http://magnifikamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0