Seegt

Den här dagen har varit så seg men nu slutar jag snart :-D

Har suttit här och klurat på vad jag ska äta för något nu när jag är själv hemma.
Har fått tips om att äta något som jag tycker mycket om men aldrig får äta för att tjejerna inte tycker om det.
Min älsklingsrätt är ju spaghetti och köttfärssås (I know, larvigt så in i bängen) och ikväll tänkte jag då passa på att ha lök i köttfärssåsen för det får jag aldrig ha för tjejerna då dom inte gillar lök. Izabelle är inte så förtjust i köttfärssås i huvudtaget så det blir inte att vi äter det så ofta då. Men ikväll får jag äta det!!!

Hoppas det är något bra på tv oxå så jag kan bli uppe en stund och mysa i soffan, men det slutar väl med att jag går och lägger mig kl 21 och ser på tv där istället och sen somnar jag efter 10 minuter, det är sååå jag.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0