Sovdags

Jag känner ingenting efter sprutan, har inte ens ont i armen, men jag ska väl inte säga för mycket för det står väl inte på förrän jag har jätteont för det är väldigt vanligt att få.

Har haft besök av Sanna ikväll vi åt lite paj och sen pratade vi endel, det var ju ett tag sen vi sågs.

Har även pratat med Belle via Skype ikväll, så mysigt att höra hennes röst igen. I morgon är det bara 5 dagar kvar, men det höll hon inte med om. Det är bara fyra för jag räknar inte med lördag, för då ses vi...sa hon.
Hon har helt rätt och det känns mycket bättre att inte räkna med lördag :-D

Nu ska jag ta och lägga mig bredvid min andra lilla sötnos som har somnat i min säng.

Kram och godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0