Vab, vab, vab

Ibland känns det som man bara vabbar hela tiden, snart måste deras immunförsvar bli bättre för det är väl så det funkar. Ju äldre dom blir desto mer motståndskraftiga blir dom.
Sen är kanske Nathalie lite känsligare för att hon fick vaccinet i förra veckan, kanske mer mottaglig, vad vet jag.

Det är trist som sjutton att vara hemma iaf, man ser allt som borde göras men man orkar inte ta tag i det.
Har iofs gjort något vettigt, bäddat rent i alla sängar...Bort med alla magsjukebaciller...bläääää

Det finns en som är glad att vi är hemma, Sessie. Hon njuter verkligen att slippa vara hemma själv.

Ang. julgranen så trodde jag ju att Sessie skulle hänga i den för jämnan men det gör hon inte, ser att hon haft ner en av dekorationerna men granen står fortfarande kvar...Få se om det håller i sig.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehe, när jag var liten knöt mamma och pappa alltid fast julgranen i taket för att vi hade en tokig katt. Sen blev katten äldre och slutade men då började jag istället ^^

2009-12-14 @ 18:55:57
URL: http://waffleinbelly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0