10.000 steg

Jag kommer bara upp i 8.000 steg idag :-(
På lunchen blev det inte så mycket gående för jag var tvungen köpa busskort, japp, nu är det buss som gäller för mig.
Hade ett parkeringskort tidigare men det har gått ut. Köpa ett nytt kort för drygt 900:-/månad är det inte värt, billigare med buss. Var sen in på Lindex och köpte en skinnjacka till Belle. Hon ville ha en redan i höstas men när hon lyckats övertala mig att köpa den så var hennes stl slut, men idag fick jag tag i en så jag kunde överraska henne med en.

Belle är fortfarande lite hängig så det blir ingen skola i morgon heller. Men lika bra att hon blir ordentligt frisk så hon inte är sjuk snart igen. Det tär på kroppen att ha feber ofta.

Mamma är inlagd på sjukhus i Sthlm för man har opererat bort hennes galla. 7 stenar hade hon, inte konstigt hon har haft ont. Hoppas verkligen att hon nu kommer att må bättre. Har precis pratat med henne och hon känner sig piggare och har förväntningar att få åka hem i morgon. Håller tummarna för att hon får göra det oxå.

Nu är det mys i soffan med brudarna som står på dagordningen.


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0