En sjuk Izabelle

Izabelle sov hos mormor lördag till söndag och när jag hämtade henne igår klagade hon på huvudvärk.
När Belle har huvudvärk så vet jag vad som är på g, visst, när vi kom hem så hade hon feber. Det blev alvedon och vila på soffan och sen var hon piggare.
I morse vaknade hon med hög feber så det var bara att stanna hemma. Typiskt nog så är Mariannes dotter sjuk och hon är hemma. Det var bara för mig att ringa till de övriga på jobbet och fixa så dom får täcka upp under dagen tills jag kan komma in vid 16. Det blir slitigt för dom, men ibland är det enda lösningen när man jobbar på ett litet företag. Man får hjälpas åt att se till så att kunderna inte märker att vi är kort om folk.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0