Filmtajm

Det blir mycket filmtittande den här tiden A och jag "bor" ihop...Det har varit lite torka med det när jag har bott själv.
Ikväll blev det en rysare/thriller "Prom Night", lagom spännande så man sitter på spänn.

I dag har vi varit ut på Ikea och shoppat lite till Belles rum, hade lovat henne en ny stol till skrivbordet, det blev även nya gardiner och nytt kuddfodral. Hon har fått för sig att hon vill ha grön/blått i sitt rum tillsammans med svart och vitt naturligtvis. Inte en chans att man får ta bort det från henne...

Här ser ni stolen och även vad jag menar med färgen hon gillar :-)



Har varit barnvakt år Adam medan syrran och Micke var på bio. Det tycker jag är en bra present till några som har allt sen innan. Dom fick ett biobesök av mig som tack för hjälpen med flytten.



Nu är det dags att sova...I morgon väntar jobb igen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0