Fredag den 13:e

Hittills har det inte hänt något extra ordinärt den här dagen som skulle göra att just dagen D är en otursdag...tvi tvi tvi
Det jag önskar mig just nu är min säng. Skulle göra allt för att få gå hem och sova bort min förkylning. Sitter här på jobbet och fryser, har huvudvärk, ont i höger öra och så halsen då...Jag vet, jag låter som en karl just nu, men ibland kan det vara skönt att få gnälla lite oxå. Men nu är det nog om det.

I dag fick jag ett hjärta med geléhjärtan i av mina älskade töser. Eftersom vi inte träffas i morgon på Alla Hjärtans Dag så tyckte dom det var passande att jag fick det idag istället. Vad glad jag blev, dom är så omtänksamma och goa. Ska se vad jag kan hitta åt dom på lunchen.

I morgon är tanken att jag ska gå ut och parta med Akvarie-Linda men vi får se hur jag mår. Man är ju inte direkt purung längre...
Innan barnen föddes så kunde jag vara ute och parta med feber men idag så tänker jag efter en extra gång. Oj, nu lät det som jag var ute i svängen när jag var gravid men så var inte fallet, men ni fattar vad jag menar.

Hur som helst, hoppas jag är piggare i morgon.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0