Grattis på 50-årsdagen!

I dag fyller Barbie 50 år.



Jag fullkomligen ÄLSKADE att leka med Barbie när jag var liten, skulle kunna tänka mig att göra det i dag oxå. Kamma och klä på dom.
Vi var några tjejer på gatan som lekte hemma hos varandra, vi byggde olika rum med böcker, men det var innan jag fick mitt älskade Barbiehus...
Wow, jag var nog den lyckligaste tjejen på jorden. Det var så fint!!
Dessvärre var mamma så snäll att hon gav bort det till en väninnas dotter när jag var för stor för det. Ni kan tro att hon har ångrat sig många gånger efter det. Tänk om vi haft det kvar till Izabelle och Nathalie.
Hon hade i alla fall sparat några Barbien efter mig men när dom flyttade från Sura  till stan så hade råttorna börjat äta på dom så vi fick kasta allihopa :-(
Fast, det har inte gått någon nöd på Izabelle och Nathalie, dom har fått nya istället. Och då pratar jag inte om en eller två var. Tror att Izabelle hade, senast jag räknade dom för 7 månader sen, drygt 50 stycken och då är inte Bratzen inräknade.
Bortskämda??? Va', näää, inte mycket....

Nu är det dags att gå och sova. I morgon är det fredag :-D

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0