Inga problem...

...att hinna hem till Simon och Tomas. Jag måste dock erkänna att det inte blev någon paj och det hade jag lätt kunnat räkna ut att det inte skulle bli men jag är glad att jag åtminstone hade tanken på att göra en. Orkade inte helt enkelt och nu sitter jag här i soffan och bara gäspar och gäspar. Fattar inte vad det är som gör mig så trött men det är bara att gå och lägga sig tidigt. En liten tanke kan vara att jag inte sover så bra om nätterna, vaknar flera gånger på natten.
Ser just nu på favoritserien på tv...Lipstick Jungle, den är kanon, helt i min smak.

Izabelle har pysslat där uppe ikväll, sen fick jag gå upp och titta, hon hade gjort en myshörna åt oss...på golvet i hallen. Hennes idé var att vi skulle sitta där i reklampauserna...



Har även fått en ny tapet i hallen idag, jag blev kanonnöjd, hallen fick mer liv...



Nu ska jag lägga mig i sängen och se på tv.

Kram och Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0