Ingen bra start på dagen

Kom till dagis i morse och fick beskedet att magsjukan härjar i HELA huset. En avdelning var t o m stängd för dom hade inga fröknar där. Jag tog med mig Nathalie hem igen och tänkte att det här kan vi nog lösa ganska så bra.
Ringde A, han är ledig idag..."Hur ska jag då lösa min dag", fick jag till svar...Han ska hämta nyckeln till sin lägenhet idag, köpa tapeter och taptetsera min hall så allt det skull "skita" sig om Nathalie skulle vara hemma. "Det är nog bättre att hon är med dig på jobbet"...Jag blev så ledsen när jag lade på. Jag skulle inte ha en ledig dag utan att ha barnen lediga oxå, men man märker att vi människor tänker olika. Speciellt han och jag...Det är nog tur att vi inte lever ihop för jämnan.
Så nu är Nathalie med mig på jobbet, och det funkar bra, men jag tycker inte att det är något att stå efter. Till slut så tröttnar hon och tycker det är tråkigt.
Syrran hämtar henne när hon slutar jobbet kl 14 och sen sover hon över där till på onsdag, då vi ska på Singing Bee.
Det är tur jag har mina närmaste, dom ställer upp i vått och torrt...Tack!!!

Nu ska jag och Nathalie ta en lunchpaus.

Kram

Kommentarer
Postat av: A

Ska du citera mig kan du ju i alla fall skriva så som jag sa...istället för att hitta på egna ord....

2009-02-02 @ 14:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0