Ledig idag

I dag har jag haft en semesterdag.
Började dagen med att vara med Izabelle i skolan. Där funkade det bra och jag var väldigt stolt över henne eftersom hon var så skötsam. Kanske var det för att jag var där eller inte. Det får jag reda på vid utvecklingssamtalet i vår.


Här är vi ute på rast. Jag var lite dåligt klädd för att gå i skolan
måste jag erkänna ...


Vi spelar lite kort

När skolan var avklarad så åkte vi och hämtade upp mamma och Nathalie och så bar det av till Stockholm.
Tjejerna visste bara att det var en överraskning, inte vad den innehöll. Det var lite gissningar efter vägen dit.
När vi så kom fram till Frihamnen så sa Nathalie - Nu vet jag, vi ska åka båt med Galaxy (hon är lite skadad av mitt jobb tror jag...hehe) Vi hade fått instruktioner att vi skulle vara där kl 15 och naturligtvis var jag ute i god tid så vi var där 14.30.
Fick stå ute i kylan och vänta en halvtimme...brrr...det var lite småkallt och blåsigt.


Tror ni det blev jubel när brudarna såg denna skylt vid köplatsen???


När vi väl kom in så visade det sig att jag skulle haft med mig biljetter som skickades till mig under förra veckan...Hmmm...ytterligare post som är bortslarvad av posten (dom visste inte att jag flyttat tillbaka, trots adressändring...*suck*)
Hur som helst så kom vi in iaf, jag fanns med på listan. Där inne blev det fika och ytterligare väntan......
Vid 16-tiden blev vi insläppta i studion. Inspelningen tog 2,5 timme och tjejerna var jätteduktiga. Nathalie var lite trött en sväng och ville hem men när det var slut så ville hon stanna kvar..hmmm...
Izabelles bästa minne var när Hanna Hedlund vinkade till henne innan sändning och sen efteråt berömde hennes klänning. Tyvärr så fick jag inte tag i henne för att få en bild på henne tillsammans med Izabelle och Nathalie, men jag tror dom var nöjda ändå..








Nathalie lyckas nästan alltid göra något konstigt med ögonen


Lite mörk bild på "Mumsmums-Stefan" som Hanna kallade honom


Hanna i en livlig diskussion


En av dansarna

En lyckad semesterdag blev det...

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0