Lillfia

Det var länge sen min lilla tjej var så utslagen som hon var igår. Hon låg på soffan hela dagen och sov emellanåt.
Vid 16-tiden gick hon upp på sitt rum för att leka en stund, när jag gick upp en timme senare för att checka henne så låg hon på sin soffa och sov. Snuttan orkade inte ens leka. Hon sov fram till i morse 6.30.
Nu är hon ganska pigg men får vara hemma idag oxå med tanke på hur hängig hon var igår. Har dock varit till BVC och tagit den sista sprutan för Polio m.fl. Hon var superduktig för hon älskar att ta sprutor, sa hon. Där är hon inte speciellt lik mig, jag avskyr nålar, fast det vet inte tjejerna. Ingen idé att berätta heller för då blir dom oxå rädda för det.

Nu ska jag hänga lite tvätt :-)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0