Nathalies melodifestival

Nathalie har sina åsikter om hur alla ser ut, ibland kan man inte hålla sig för skratt.

Velvet:
-Åh, vilken fin klänning hon har...som en prinsessa (eller drottning med tanke på titeln)

Rigo & the Topaz Sound feat. Red fox:
-Vilka fula kläder dom har..

Molly Sandén:
-Hon är verkligen snygg...
 
E.M.D:
Danny är klart snyggast... (Jag var inte förvånad av den kommentaren)
Hon säger oxå, jag kan inte hjälpa det mamma, men jag älskar verkligen dom.

Micke Rickfors:
-Mamma, han är väldigt ful i ansiktet.
-Vad säger du? säger jag...
-Jo, han ser konstig ut, men det gör man väl när man är gammal...

Maja Gullstrand:
-Wow, vilket lockigt hår

Sofia:
-Hon ser ut som en tant när hon sjunger, hon är verkligen larvig...

BWO:
Hon tycker att Martin är lik Tomas i "Design Simon och Tomas" (det har hon rätt i)

Hon har inte sagt något om vad hon tycker om låtarna... :-)

Personligen så håller jag på BWO, Molly Sandén och E.M.D (för tjejernas skull)

Man får säga vad man vill om Petra Mede, men jag gillar henne skarpt...gillar hennes humor!!!

Jag hjälpte tjejerna att skicka ett sms och rösta på E.M.D och då får man tillbaka ett svarsmess som tack för rösten.
-Jag tyckte att jag såg att Erik skickade ett sms med sin mobil, sa Nathalie. Jag lät henne tro att det var så...sötnosen!



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0