Vabbar

Superduper att vabba, det är nog bland det roligaste som finns i den här världen...NOT!!!!
Man ser bara alla måsten här hemma...Och så blir lönekuvertet tunnare.
Nathalie har, trots kämpande från min sida att undvika den, fått den tråkiga sjukan, vill inte ens nämna den vid namn för jag avskyr den så mycket...Hur som helst så ligger hon utslagen i soffan och ser på barn-tv. Hon har även fått feber, ligger under filten och fryser. Mitt lilla hjärta ♥

I går kväll var vi in en sväng till grannen och åt semlor. Jag hade köpt med mig semel-bullar, grädde och mandelmassa så alla fick göra sin egen...Mums!



Nu ska jag fixa lite blåbärssoppa till min lilltös.

Kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0