Alkotest

Vaknade vid 9 i morse, tjejerna är så goa som låter mig få sova en stund på lediga dagar.

Åkte till Maxi och handlade till Pyjamaspartyt idag, det blir tacos och marängswiss. Mums!

På väg till Maxi var det alkokontroll och naturligtvis blev jag nervös att det skulle ge utslag. Drack lite vin igår men ytterst lite så hade det gett utslag kl 10.30 hade jag blivit förvånad. Men jag hade varit nervös även om jag inte druckit något alls dagen innan. Jag klarade mig iaf men det tråkigaste var att jag var helt osminkad och polisen var snygg... :-(
Nathalie sa, när polisen gav mig den där grejen att blåsa i, men mamma du har ju inte druckit något, varför måste du blåsa då??? Hur kan hon veta vad en alkomätare är? Men dom små liven verkar veta mer än man kan ana ibland...

Kram,
Marlene ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0