Alone again...

Nästan hela dagen har vi tillbringat hemma hos Åsa och Ronja med pulkaåkning och massa lek. Jag och Åsa satt dock inne i soffan och pratade. Jag är inte så mycket för att åka pulka och tjejerna är så pass stora nu så dom klarar sig själva ute på Åsas tomt.

Nu är tjejerna hemma hos A och kommer hem på måndag igen. Det gick jättebra att lämna dom, förmodligen har dom längtat lite efter pappa. Izabelle ringde mig iofs en halvtimme efter och ville bara säga hej...Hon har fått mormors gamla mobil så hon ska kunna ringa när hon känner för det och så kan jag ringa henne när jag vill oxå, gratis, eftersom vi har samma operatör :-) Jag vet vad ni tänker, hon är lite för liten för mobiltelefon men den får hon bara ha när hon är hos pappa, mormor eller moster så hon kan nå mig. Det är ingen telefon som hon ska ha med sig för jämnan. Då får hon vänta några år till.

Åsa är hemma hos mig nu. Hon saknar badkar sen dom flyttade så hon har fått ockupera mitt badrum en stund. Alla mammor behöver ensamtid och bara få vara för sig själv och njuta. Jag ska strax åka iväg och köpa pizza så hon får när hon badat klart. En lite myskväll bara hon och jag. Härligt!

Kram,
Marlene♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0