Är alla som bloggar olyckliga???

Jag läste i VLT på lunchen att de som bloggar är olyckliga. Herregud så mycket olyckliga människor vi har i världen då!!
Jag känner mig inte direkt olycklig utan försöker bara göra andra människor lyckliga genom att blogga. Jag menar, det är ju hejdundrandes kul att läsa min blogg...haha
Jag vill bara skriva...förmodligen för att jag inte skrev några skolpjäser när jag var yngre... ;-) Men det gjorde en viss Linda R, därför är hon så duktig på att skriva...eller...INTE... *fniss*

Kram,
Marlene ♥

Kommentarer
Postat av: SAAAANDRA

vad är ditt dröm yrke?



SVARA PÅ MIN BLOGG (:

2009-01-08 @ 15:41:04
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0