Dålig uppdatering

I går var det fullt upp. Städade på fm, tog 3 timmar, fast jag tog lite pauser emellanåt. Var till Maxi och handlade det nödvändigaste. På em hade jag min startvisning av PartyLite, det gick bra, till slut. Så nu har jag frigjort min väska...Tack mamma och Åsa som offrade sig att handla ännu mer, trots att ni redan handlat massor *kram* När sen alla hade gått hem så deppade jag ihop, låg i soffan och grät. Åkte till slut och hämtade hem Belle, sen mådde jag mycket bättre. Vi var hem till syrran och åt lite tacos och sjöng Singstar. Har haft underbart sällskap bredvid mig sängen i natt, min älskade tös!

Vi har nyss vaknat och mina tankar är att vi ska börja packa inför flytten, hoppas tankarna kan bli till verklighet oxå.

Lite tankar om Let's Dance: Laila Bagge är helt otrolig. Vilken utstrålning hon har, jag säger bara wow...Magnus Samuelsson, hur kan man vara så rörlig och ändå har så mycket muskler?...Tony Irving, han gör hela programmet med sina underbara kommentarer... :-)

Lite tankar om Körslaget: Var det rätt lag som åkte ut? JAAAAA. Själv så har jag aldrig varit någon älskare av Robert Wells så han kunde lika gärna åka ur. Izabelle hoppas naturligtvis på att Erik vinner. Själv så håller jag på Magnus.

Nej, nu ska jag sätta fart med packningen.

Kram,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0