Dåligt minne

Jag har insett att jag inte ser så mycket på tv ändå. Trodde jag var en riktig tv-nörd men nu när jag ser på "Årets tv-tittare" så inser jag att jag inte tittar tillräckligt mycket för att kunna vinna en sån tävling. Det är inte många frågar jag kan. Fast å andra sidan så kan det handla om att jag har världens sämsta minne.
Apropå minne...

Sen jag fick barn har mitt minne blivit lika bra som en guldfisks. Vad är det för fel egentligen? Det är kanonjobbigt att inte komma ihåg saker jag lärt mig. Bävar för när man ska vara till hjälp vid läxläsning. Förstå när tjejerna behöver hjälp med historia och jag ser ut som en fågelholk. Skulle lätt förlora i "Vi-i-femman"...

Nej, nu ska jag ta och dammsuga...

Kram,
Marlene ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äsh då du har ju jätte bra minne. Idag lyckades du spåra det där mailet som du bara visste att jag mailat till dig i mars förra året! haha...tror inte du behöver oroa dig. Jag hade förresten inget minne av att jag mailat den till dig. Hmmm...jag kanske borde vara orolig?

2009-01-08 @ 21:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0