Den första dagen på 2009 ska jag slappa...

Vi hade en trevlig kväll igår med familjen Bylund-Cherif. Vi grillade och sköt raketer. Men det blev en lugn kväll för oss alla. Pratade minnen och kom in på sommaren 2007 när vi en skön kväll söp oss fulla på Turkisk Peppar...Jag vet, helt galet. Vi satt ute i trädgården och pratade och drack, på en halvtimme hade vi tömt 1 liter och sen var vi apraka och bara fnittrade. A blåste ut ett myggljus och fick ansiktet fullt av stearin, Jessica somnade på altansoffan, Mr C försökte få henne att följa med på en promenad och jag pratade konstigt (tyckte tjejerna) Behöver jag säga att vi gärna INTE dricker Turkisk Peppar efter det här. 

 


Vi sov hos A i natt och jag sov på soffan, ingen höjdare kan jag säga. Det blev inte många timmars sömn. Vaknade vid 8.30, sen åkte vi hem runt 10.30. Ska bara vara hemma idag. Slappa i sängen, bygga lite pussel, surfa runt, sjunga Singstar...Kanske att vi tar en promenad senare på eftermiddagen, borde göra det med tanke på det underbara vädret ute, men jag är sååå trött idag.

Kram,
Marlene


Kommentarer
Postat av: Jessica

...ha ha ha...pls do not remind me....suck!

2009-01-07 @ 16:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0