Dricks...

Fick precis 20:- i dricks av en kund. Oj oj, jag verkar ha vaknat på rätt sida idag...Eller var det för att jag visade brösten...haha, förmodligen därför jag "bara" fick en 20:a...
Nej då, hon tyckte att jag gjorde mitt jobb mer än väl, jag såg verkligen till att hon fick det bästa priset på resan...Detta gör jag flera gånger om dagen så egentligen borde jag gå hem med otroligt mycket pengar varje kväll...hmmm. Tar våra andra kunder oss för givet???
Postis kom in precis efter och frågade varför jag var så glad och jag berättade som det var, jag visade brösten för en kund...då var han tvungen att dra en historia...

Frun står i duschen när det plötsligt ringer på dörren, hon virar en handduk runt sig och går och öppnar.
Utanför står grannen Olle som naturligtvis tar chansen direkt. 
-Du får 1000:- om du låter handduken falla.
Frun tycker det är lättförtjänta pengar så hon låter den falla och inkasserar 1000:-
När mannen kommer hem frågar han om Olle varit där.
-Ja, varför undrar du?, frågar frun
-Han skulle lämna tillbaka 1000-lappen han var skyldig mig


Kram,
Marlene ♥

Kommentarer
Postat av: Losan

Tjusig blogg du har!

Kika gärna in på min också! (:

2009-01-08 @ 12:33:01
URL: http://losan.blogg.se/
Postat av: Jessica

En tjuga för att blotta brösten tycker jag låter lite väl lite....åtminstonne en tjuga per bröst vore mer rimligt..hahah

2009-01-08 @ 14:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0