Film

Jag och A har precis sett klart på Mirrors...
Gillar inte när filmer inte har ett bra slut. Nåja, slutet var lite bra men inte helt bra. Ska inte avslöja för mycket iaf.

Filmen handlar om en fd polis (Kiefer Sutherland) som får ett jobb som nattvakt på ett förkolnat köpcenter "Mayflower" i New York. Han börjar se konstiga saker i speglarna och börjar utreda det hela...

Vet inte om jag kan rekommendera att se filmen för jag själv var inte riktigt nöjd med den.

Tidigare ikväll var vi på Maxi och handlade. Tjejerna fick panta lite flaskor och burkar för att sen dela på pengarna.
Det blev 27:- och jag bad Izabelle ta en nummerlapp till informationen för att lösa in pantkvittot.
Hon stod där och väntade snällt, stod väl mest och tittade på sin lapp och så på nummertavlan, säkerligen var hon orolig att missa sin tur.
När det väl var hennes tur så gick hon fram och bad om att få 2 tior så hon kunde dela med sin syster. Hon kände sig stor när hon fick sköta det själv. Tror att det är bra för barn att få känna sig stora och nyttiga. Naturligtvis ska dom fortfarande få vara på sin "nivå" mestadelen av tiden på dygnet.

Nej, nu är det dags att tänka på "refrängen"...borsta tänderna och göra sig klar för att sova...Mmmmm, längtar efter min säng.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0