I dag

Tanken var att jag skulle röja här idag men när jag gick upp i morse så fick jag panik över allt stök. Visste inte riktigt var jag skulle börja. Slängde in en maskin så berget skulle krympa lite iaf. Tog tag i Nathalies garderob och fick in alla kläder så nu slipper hon leta kläder i en blå Ikeakasse.
Tog en tur hem till mamma och pappa för att träffa lilla Oscar, blev visst kvar där i 5 timmar :-) Men jag behövde inte oroa mig för röran var kvar när jag kom hem...

Nu har jag precis duschat, ska iväg på bio med Åsa. Hon är värd en biokväll eftersom hon slet förra helgen med min flytt.
A och tjejerna myser i soffan med Mulan 2 och popcorn. Lite lyxtid med pappa verkar uppskattas.

Nu är det dags att dra vidare för mig.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0