Kaos!!!!!!!!!!!!!

Kaos är en underdrift.
Har flyttat idag, vi började strax efter 9 i morse och var klara vid 14.30 och nu är det kaos här hemma.
A har inte fått ut alla sina saker ännu så det är både hans och mina här och det gör att det inte finns riktigt med plats.
Har satsat på att få iordning i Belles rum först. Hon får ta mitt sovrum eftersom hon tycker det är viktigt att ha en svart fondtapet. Jag kan ha rosa i mitt sovrum, gillar faktiskt rosa så det funkar för mig. 
Jag har ont i hela kroppen så jag ska nog ta och lägga mig och sova. Tjejerna somnade precis bredvid mig i soffan.

Kram och godnatt


Kommentarer
Postat av: Sandra

Säg till om du vill ha lite hjälp att få i ordning i huset.. Eller sällskap eller vad som helst =)

Hade gärna hjälpt dig att flytta också men jg var hos mamma som fyllde år /:

2009-01-25 @ 11:31:45
URL: http://waffleinbelly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0