Lunch

Har varit och ätit lunch på Jensens Böfhus med syrran. 
Tycker att maten är helt ok  plus att dom har bra priser. Dock så ingår ingen dryck och sallad som de flesta andra lunchställen har med i priset. Visst, du kan beställa till sallad men då kostar den 29 kr, lite torr isbergssallad, skurna champinjoner och skuren rödlök...Tjohoooo! Vill du beställa till dryck, annat än vatten, så betalar du 20 kr för en liten läsk...haha. Det man förlorar på karusellen tar man igen på gungorna!

Jag har en timmes lunch och under den timmen vill man slippa stressa. Men går du till ovan nämnda restaurang så får du stressa för det tar 15 minuter att få in maten från att man beställt och sen ska du vänta på att få betala *suck*...Det var nog sista gången jag går dit och äter på min lunch. 

Nu måste jag ha en timme till för att stressa ner ;-)

Kram,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0