Nintendo Wii

Jag och A har jagat Nintendo Wii idag, Izabelle ska få det när hon fyller år.
Det finns inte många kvar i stan...Båda Maxi-butikerna har slut på sina, Media Markt har slut, Siba har slut, Expert Stormarknad har slut...och man får inte hem några förrän i februari. Vi lyckades hitta på Elgiganten så nu blir vår stora tös överlycklig på sin födelsedag om en vecka...Åh, vad jag längtar, jag har sagt till henne att vi inte har råd att köpa ett Wii så hon får nöja sig med billigare presenter :-)

Jag kommer ihåg releasen av Nintendo Wii, det var till julen 2006 och jag jobbade för ett callcenter som är kundtjänst till Onoff. (En otroligt jobbig period i mitt liv, men det är en annan historia.)
Det samtalen handlade om då var frågan om när, var och hur Wii skulle komma hem och OM de skulle hinna få hem några innan jul..Man lyckades få hem innan jul men fick inte så många som man trott man skulle få så endel av de som hade förhandsbokat fick inte sina förrän efter jul...till stort missnöje naturligtvis :-(

Nu sitter jag i soffan och slappar och väntar på att min tid för tvättstugan ska börja, tjohooo...

Kram,
Marlene ♥


Kommentarer
Postat av: sandra

För att inte tala om hysterin om Draughtmaster ,)

2009-01-05 @ 00:01:46
URL: http://waffleinbelly.blogspot.com
Postat av: Marlene

Ja, den var ju en hit oxå...haha

2009-01-05 @ 11:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0