Och så var man där igen :-(

En helg utan tjejerna igen så i morse var det tungt att lämna dom. 

Nathalie hade bråttom till frukostbordet på dagis så jag hann knappt pussa och krama henne.Dom skulle på museum idag och hade en tid att passa och i dag är det en sån dag där jag har behov att dra ut på pussen och kramen så jag har något att leva på när dom inte är hos mig. Izabelle och jag hann dock kramas och pussas lite extra fastän hon hade en kompis som stod och väntade på henne. 
Nu är jag utan mina älskade pussar och kramar tills på söndag kväll, då har jag dom åter hos mig :-). 
Helgen kommer att gå fort, ikväll ska jag hem till mamma och mysa efter jobbet, pappa jobbar sent så det är bara hon och jag. I morgon ska det städas och på eftermiddagen har jag min startvisning för PartyLite. 
Nästa vecka blir det packa, packa och packa för på lördag går flyttlasset...tjohooo!!! Det ska bli sååå skönt. Längtar efter mitt hus, speciellt nu när räntan har gått ner :-)

Kram,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0