Packad

Känner mig faktiskt ganska så packad själv oxå, det är inte bara mina flyttlådor som är det.
Äntligen börjar jag se ett ljus i tunneln, det är inte mycket kvar nu, eller så är det det :-S

Ska strax gå och sova, det blir jobb i morgon igen. Vid några tillfällen idag så har jag verkligen längtat dit, det har varit då brudarna har tjafsat som mest med varandra *suck* 
I morgon kommer jag att längta efter dom, precis som vanligt när jag inte är med dom.
Hur kan det egentligen vara så???
Man är sååå less att det står en upp i halsen och när dom har somnat, som nu, då skulle man kunna stå och titta på dom i timmar. Något sötare än det finns inte. Jag blir varm i hela kroppen och hjärtat växer för dessa små töser!



Nej, nu är det dags att nanna kudden.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0