Packning

Jag och Belle har packat idag, har lyckats med nästan hela köket, bara en kartong kvar så är det tomt i alla skåp :-)


Izabelle rullar in glas i papper








Vi har dock haft en ganska lång paus i det hela. Hämtade upp Nathalie och A för att bära av till Hakonplan för skridskoåkning. När vi kommer dit så håller dom på att spola plan och då visar det sig att VM-killarna (bandy) ska värma inför matchen så vi får vänta i 45 minuter. Vi åkte vidare, det blåste för mycket för att stå still och vänta. Gjorde några ärenden istället. Nu håller jag på och tvättar, sista gången i denna tvättstuga. Snart är jag på plats i radhuset och då kan jag tvätta precis när jag vill, slipper passa tider och springar 3 våningar upp och ner hela tiden.

Kram,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0