Shoppa

Tänk vad bra shopping är för hälsan egentligen. Bort med alla mediciner och shoppa dig frisk...borde det stå på alla löpsedlar idag. 
Jag har naturligtvis shoppat idag, till tjejerna, vilken överraskning??? NOT!!! Jag kan inte ens skylla på att dom behövde det för kläder är nog det dom behöver minst av allt på denna jord. Ibland är man tvingad helt enkelt, det var som om jag hade en röst i huvudet som sa åt mig att handla till dom...haha...Ska faktiskt rensa ur deras garderober och ge bort kläder eller varför inte lägga ut dom på Tradera och tjäna en slant. Alla slantar kan behövas eftersom jag är en shoppoholic. Lyxfällan, kom och ta mig :-)

Kram,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0