Skönt att slippa städa

I morse var jag och hämtade de sista sakerna i förrådet vid gamla lägenheten. Nu är det tomt överallt...
Skulle ha städat ur i helgen men dom som ska flytta in är så ivriga att komma in tidigare så dom är villiga att städa oxå om dom får nycklarna i morgon...Yes, underbart att slippa städningen.
Ok, det har inte hunnit bli så smutsigt på 7 månader, men ändå. Fönster ska tvättas, badrum skuras och spis göras ren.
Det är bättre att jag lägger kraften på att röja undan i radhuset, för det behövs vill jag lova. Nu har jag kartonger överallt.
Jag brukar för det mesta få ordning direkt men de här gången får jag nöja mig med att få ordning i sinom tid.
A flyttar ev under veckan så då kommer hans prylar bort och jag får börja plocka in mina på de rätta platserna.

Nu ska jag snart gå på lunch med min kära mamma...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0