Tankar om flytt

Som ni säkerligen vet vid det här laget så flyttar jag på lördag och hade ett hyfsat bra gäng som skulle hjälpa mig. I går fick jag samtal om jag kunde tänka mig att flytta på söndag istället eller t o m nästa söndag. Så jag har tre bortfall i flyttgänget.
En av personerna gör mig otroligt besviken och det är min bror. Jag frågade honom vilken dag som skulle passa honom bäst och fick svaret att lördagen blir bra. Vad bra, jag bokade upp med alla och även släpet. Nu visar det sig att min bror ska åka och dejta en tjej istället...What??? Det är enda helgen dom kan träffas...så hans fråga var om jag kan tänka mig att flytta nästa söndag istället för då kan han hjälpa till. Men hallå, du sa att du kunde hjälpa mig, jag blir så ledsen på honom. Han är grym när det gäller att köra med släp. Själv så kan jag köra med släp men inte backa med det så vi får köra den krångliga vägen, koppla av släpet och skjuta det upp till porten. Men, men, vi löser det! Hoppas nu att A kan hjälpa till, annars är det bara EN kille som kan bära tunga saker :-(
Önskar jag hade råd att anlita en flyttfirma så jag slapp be folk om hjälp, men sorry, det har jag inte!!!

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0