Busborgen

Herregud, vaknade nyss, 10.55...Fattar inte vad som tagit åt mig när jag sover så länge på morgnarna. Det måste bli ändring på det tills i morgon, då måste jag gå upp tidigt så jag kommer i säng i tid, på onsdag är det jobb igen.
Det ska bli skönt att komma in i rutiner igen, nu har det varit alltför mycket slappa dom här lediga dagarna.

I dag ska vi till Busborgen med barnen så dom får leka av sig en stund. Dom har varit lediga sen den 18 december och det kanske  börjar kännas trist för dom. På onsdag får dom träffa sina kompisar igen, säkert efterlängtat.

Nu är det inte länge kvar tills jag flyttar tillbaka till radhuset.. :-) Flyttar den 24 januari, då har jag en vecka på mig att städa ur lägenheten. Jag och A får iofs bo under samma tak ett tag men det ska väl funka tror jag. Han får tillgång till sin lägenhet 1/2 och då kanske han har tänkt att tapetsera, men han vet inte för han har inte sett lägenheten och vet inte vad den är i för skick...Bra va?

Nej, nu ska jag pallra mig in i duschen så jag är klar när A ringer och vi ska åka till Busborgen.

Kram,
Marlene ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0