Vab

Vaknade vid 1-tiden i natt av att Izabelle kikade in i mitt sovrum och gnällde lite, men hon kom aldrig in. Jag blev förvånad, hon brukar ALLTID lägga sig bredvid mig utan ett knyst...Någon minut har jag svaret, hon kräks i sin säng. Snuttan kände säkert att hon var på väg att kräkas men istället för att gå på toaletten så går hon tillbaka till sin säng, för att säkert hoppas på att somna om och vakna utan illamående.
Jag vet tankegången, hur många gånger har man inte själv tänkt så. Om jag somnar nu så är allt över när jag vaknar...

Men nu är min tös pigg, hon har ätit frukost. Hoppas nu bara att jag och Nathalie slipper bli smittade så vi kan flytta på lördag.

Kram,


Kommentarer
Postat av: josefina

illa detta med influensan brrrrrr

2009-01-20 @ 09:31:30
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0