Vardag igen

I morse var det trögt att komma upp. Klockan ringde 6.30 men jag snoozade så vid 6.45 klev jag och Belle ur sängen. Nathalie var den vanliga trötta Nathalie igen, hon var svår att få ur sängen. Fick tjata i 20 minuter innan hon gick upp och då var det med sömnen i ögonen som hon satte sig upp. Jag fick hjälpa henne att klä på sig, under tiden hann hon vakna till lite. Hon har inte varit på dagis på 6 veckor så idag får hon en rolig dag med sina kompisar. 

Nu sitter jag här på jobbet igen och det är lugnt som i graven, sitter och lyssnar på Marianne och hennes kund som vill vara lustig hela tiden. Marianne frågar: Önskar ni bussanslutning? Det är klart vi gör, det blir lite långt att gå till Stockholm...Är det härifrån Västerås ni vill åka? Ja självklart, det är ju här vi bor...hehe. Marianne skrattar lite då och då åt hans skämt, vad ska man göra...Såna kunder orkar man lyssna på till en viss gräns sen får man nonchalera resten och bara göra sitt jobb...

Nej, nu ska jag återgå till att göra ingenting igen...haha

Kram,
Marlene ♥





Kommentarer
Postat av: Jessica

En till som hadde svårt att få benen över sängkanten imorse...Zzzzz

2009-01-07 @ 16:11:28
Postat av: Marianne

Mmmm..ingen rolig kund. :) Stackars tant som e gift med honom. haha..

2009-01-07 @ 18:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0