Deppigt värre

Känner mig så deppig just nu. Orkar inte med någonting, har inte ro med någonting. Det är bara skit!!!
Vill inte jobba, vill bara vara hemma med mina tjejer, eller kanske bara för mig själv med en bra film, eller gå i affärer med mamma eller kanske bara ta en fika...men utan barn.

Saknar frihet att kunna göra saker när jag känner för det, som t ex ikväll hade jag och mamma en vilja att hitta på något, men det blir inget då jag har tjejerna...Jag HATAR, verkligen HATAR att hela tiden be om hjälp med barnen...Jag har inte fött barn till världen för att någon annan ska ta hand om dom men ibland behöver man tid för sig själv och nu var det länge sen jag hade Marlene-tid....
Jag vill verkligen inte känna så här men det är oundvikligt, det blir bara för mycket ibland. Jag älskar mina barn, dom är mitt allt, men för att orka vara en glad och snäll mamma så behöver jag få energi ifrån någonstans och den behövs fyllas på, men när kan jag göra det???? 31 juli???

Jag får kämpa mig igenom det helt enkelt...

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0