Lekpalatset i Järfälla

Jag och tjejerna var till Upplands Väsby igår och hälsade på Sharon och Michele. Det blev en heldag, vi åkte hemifrån kl 10 och kom hem 22.
I bilen påväg till Upplands Väsby blev det allsång...






Jag vet,e n underbar bild...NOT!!!

Vi var till Lekpalatset i Järfälla, vilket B-ställe. Det fanns väldigt lite saker för barnen att göra men ändå kostade det 90:-/barn att gå in.
På hemsidan står det:
SOLSKENSERBJUDANDE
Under hela sommaren bjuder vi på mjukglass till alla barn som löser inträde till leklandet.

Jag tolkar det som att alla barn får en glass som betalar för sig.
Jag och Sharon påpekade detta för personalen och fick till svar. Det gäller bara när det är solsken ute. What? Så tolkade inte jag det. Hur tolkar du det?
Hursomhelst blev vi så paffa så vi sa inget mer om det just då. När vi sen ett par timmar senare hade retat oss tillräckligt på det och vi såg att solen sken så gick Sharon fram och sa: Nu skiner solen, eller hur? Tjejen höll med men var ändå tvungen att fråga en kollega om solen sken!!! Dom kom fram till att solen sken så barnen fick en varsin mjukglass!!
Vi summerade dagen med att vi ALDRIG kommer att åka dit igen, dålig service av personalen, kasst lekland, ofräscha toaletter.


Nathalie, Michele och Izabelle på hästen


Nathalie hoppar


Mor och dotter


Jag och Sharon

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0