Myshelg med Izabelle

Detta är egentligen pappahelg men eftersom Belle gillar Power Meet så var hon med mig på fredagen.
Vi sov länge på lördag och sen åkte vi till Pizza Hut och åt lunch, gick lite i affärer, några mystimmar, bara hon och jag :-D
Jag insåg sen att jag skulle nog sakna henne för mycket om jag lämnade henne till A så Belle blev kvar hos mig (jag hade ändå inga större planer än PM)



Hos Sanna och Mika var det poolparty så vi åkte ut dit några timmar och badade.
Cassandra följde sen med oss in till Power Meet och spanade på raggarbilar.
 
I dag var vi på Lögarängen en sväng och badade, nu är jag ensam här hemma, Nathalie är hos syrran, ska vara där hela veckan, och Belle sover hos mormor (morfar jobbar natt)...Det känns tomt och jag saknar dom, men jag överlever och det blir förmodligen i säng tidigt ikväll.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0