Snopet

Påväg från jobbet pratade jag med Belle och då säger hon att jag inte behöver hämta henne och Nathalie för dom vill sova kvar hos Åsa och Ronja i natt...

Ok, tänkte jag, vad ska jag hitta på då?
Det kom ju så oförhappandes, jag hade ställt in mig på en kväll tillsammans med mina sessor.
Jag kände mig faktiskt lite ledsen men sa åt mig själv att rycka upp mig.
Åkte hem och tog en vända med dammsugaren, det var ju ett tag sen den jobbade.
När jag sen precis lyckats övertala mig själv att det är skönt att vara själv så ringer mobilen och min älskade Belle är i andra änden.
Jag svarar glatt: Hej mitt hjärta....
I andra änden hör jag en jätteledsen tös som hulkande får mig att förstå att hon vill vara med mig.
Självklart hämtade jag henne per omgående.
Vi har ätit varma mackor, spelat kort och bara kramats i soffan...
Tack för den energin min älskade Izabelle!!! ♥



Nathalie blev kvar hos Åsa och Ronja, hon är inte så mammig som Belle är, men hon älskar mig ändå massor sa hon innan jag åkte hem igen. ♥

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0