Regnet bara öser ner

Herregud vad det har regnat i natt, mina blomkrukor stod fulla med vatten.

Izabelle och jag var till Maxi och handlade efter jobbet igår och medan vi var därinne så började det åska och himlen öppnade sig. Lagom när vi var klara så slog blixten ner och hela Maxi slocknade. Sen har regnet öst ner sen dess :-(

Skönt att man slipper vara ute, utan kan bara sitta här på jobbet och se på alla som skyndar förbi utanför med paraplyer i högsta högg, som även lever sitt eget liv i blåsten.

Izabelle har ingen som hämtar henne idag heller så jag får smita iväg från jobbet en stund för att hämta henne. I går tyckte hon det var supertråkigt att vara här på jobbet så idag på lunchen tänkte jag gå ner till leksaksaffären och köpa lite pennor och målarblock.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0