Vilken mysig kväll

Min älskade granne, Jessica, kom hem idag. Så härligt att få träffas och surra igen.

Tjejernas och min kväll har varit bra.
Vi åt middag tillsammans och därefter satte jag mig vid tv:n och dom var kvar i köket och ritade och spelade kort tillsammans.
De har varit de bästa systrar ikväll och haft det mysigt med varandra.
Orsaken är säkerligen att dom varit på varsitt håll i en vecka så dom har fått längta lite efter varandra.
Nästa vecka blir dom oxå på varsitt håll, bara nyttigt!
Izabelle vet dock inte hur hon ska klara veckan utan att träffa mig varje dag. Men det löser sig säkert på något vis.
Jag har börjat kalla henne för Skuggan, för vart jag än är så har jag min skugga med mig och samma med Belle. 
Som tur är så gillar hon att jag kallar henne för det :-D

Nu är jag trött så det är nog dags att gå och sova. 

Natti Natti!!

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0