Alone

Tjejerna är hos A och jag är ensam.
Ok, kanske inte för en stund sen, mamma och syrran var här och hälsade på men nu har dom åkt.

Var och köpte tapet till hallen och jag köpte den jag ville ha, bra va? Inte ofta man gör en sån sak...haha. Ibland är jag dum, klart man köper saker man vill ha, det vore korkat annars.
Hämtar den på onsdag och sen får vi se när jag får upp den på väggen, hoppas det händer snart iaf.

Undrar just om jag ska se en film, det tråkiga är att jag har bara filmer hemma som jag redan sett en massa gånger...hmmm. Få se vad jag hittar på för något att se, annars har jag FB och msn att fördriva tiden med.

Kram


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej Marlene!



Jag fick det inte att fungera när jag mailade dig om smyckena. Modellen du valt kostar just nu 250 kronor och då ingår valfri pärla!

Hör av dig igen om du är intresserad!



Vänligen Petra Andersson

2009-06-16 @ 08:08:19
URL: http://pinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0